nesrinbaban Darkgod ben ilk zamanlar niye midem cikdi yediklerime dikkat ediyordum ama hala ayni midem ve gobegim ayri ayri hic butunlesmedi😃😃
zeyzey95 1serapguneyli ayy maşallah çok tatlı daha 5 olmadan bu kadar göbeği çıkan hiç görmemiştim bende 98 kiloyum ama orantılı kilom çok göbek yok ama herkes kilolusun karnın geç çıkar diyor üzülüyorum 😭
1serapguneyli zeyzey95 ayy hiç inanma valla bana da herkes diyordu sen kilolusun senin göbeğin hiç çıkmaz ki hiç belli olmaz ki vsvsvs gel gör ki şuan çocugum bariz ben burdayım diyor 😂
zeyzey95 nesrinbaban 🤣🤣 bazen iç karın geniş oluyo zayıfta olsan çıkmıyor genetikmiş biraz annenin çıktıysa senin de çıkarmış genelde bakalım hayırlısı benim nasıl olacak 9 ay nasıl geçecek çok uzun süre ya 🤣
AsyaNildaa Benim de 2.hamileligim.ilkinde 8.ayimdan sonra kilo almıştım ve göbeğim çıkmıştı ama kızımda aldığım kiloları veremedim.77 ile hamile kaldım.simdi 10 haftaligiz ama sanki 7 aylık hamile gibi duruyorum.kusmalarimdan dolayı şu anda 75 e indim.
Kdrmira Benimde 3.gebeligim 73 ile hamile kaldim bakalim kac ile girecem doguma🙂 Ilk kizimda 95 ile doguma girdim Ikinci kizima 85 ile Bakalim bunda insallah dikkat edecem🙏
Sevgice26 Bugraanne bende 95 kiloyla hamile kaşdım kocaman bi göbeğim var valla benek olduğu anlaşılmıycak heralde
Meralll aynur_dgn ilk haftalarda iştahım yoktu ama fazla ekmek, hamur işi, şerbetli tatlı vs tüketmedim.. sebze, et, meyve ağırlıklı beslendim. Çok şükür bebeğimin kilosu da iyi.. bence bunlara dikkat edersen hiç bişey olmaz 😊