GulcanYvz Betulbekil vücut çatlamaya müsaitse çatlıyor valla benim ergenlikten kalan çatlaklarım var şuan 3,5 aylık olduk yenisi eklenmedi ama göbeğimde çatlak yok kesin orası da çatlat tam olur 🤭kremleniyorum ama bakalım kısmet
Betulbekil GulcanYvz bende bebek yağı sürüyordum çatlayınca sinirlendim bıraktım zaten çatladım diye çatlak tedavisine gitmeyi düşünüyorum doğumdan sonra çünkü bacaklarımdaki çatlaklar fazla göbeğimde yeni yeni çatlamaya başladı hayırlısıyla doğırıyımda çatlağı hallederiz bi şekilde 😂
1serapguneyli Betulbekil hahah hayır boyum 155🙈 ya şuan kilo veriyorum sürekli kustuğumdan dolayı, 87 falanım ama 95ken de millet şaşırıyordu boyunda küçük ama o kadar durmuyorsun falan diye hakikaten de öyle göstermiyorum, üst tarafımdan hiç şikayetim yok hepsi kalçam da kiloların kalçam geniş ve bacaklarım kalın 🙊Burada belli mesela kalçam ve bacaklarım
Betulbekil 1serapguneyli bende taş çatlasın 160 ımdır 73 kiloyum benimde kalçalarım geniştir basenlerim var Ama ben senin iki katın duruyorum maşallah sübanallah ya hiç göstermiyorsun darısı hepşmizin başına 😂🙏🏻
afyonlugelin 76 ile hamile kaldım 14. Haftaya giricem 76 ile devam ediyoruz. İnşallah çok kilo almam 🤲🏻 Bebekte çok kilo almaz 🤲🏻 Birde benim rahmimde 3 miyom var karnım hemen belli olmaya başladı 🥺
SeHer1909 175 boy 70 le kaldım .19+5 77 kilo oldum. Hayranım üç beş kiloyla kalanlara. Deli gibi iştah var ya tuttuğum halde 7 kilo aldm
Alpzumra Bugraanne bende 105le hamile kaldım 97ye düştüm şimdi 23 haftalığız yeni yeni cıkıyor oda ikiz oldugu için zaten kendi göbeğim üst üste 2 doğumdan sonra 7 aylık gibi kalmıştı 😂😂
Meralll aynur_dgn ben de hamile kalmadan önce 75 kiloydum, şu an 30. Haftadayız ve hala 75 kilodayım😄 ilk haftalar bulantıdan dolayı kilo verdim. Hamile olduğumu 5-6 ay komşularım Bile anlamadı, ben de çevreye çok duyurmamıştım. 7. Aya girince göbek iyice çıktı o zaman anlaşıldı..
aynur_dgn Maşallah size yaaa darısı bana inşallah 😁 bnmde iştahım yok ama dışarı cıkamıoz skntdn yemek istym
Meralll aynur_dgn ilk haftalarda iştahım yoktu ama fazla ekmek, hamur işi, şerbetli tatlı vs tüketmedim.. sebze, et, meyve ağırlıklı beslendim. Çok şükür bebeğimin kilosu da iyi.. bence bunlara dikkat edersen hiç bişey olmaz 😊
Glcnazz10 Darkgod kac haftaliksiniz kac kilo aldnz acaba bende 99 ile kaldim şu an 110 kilo napacam bilmiyorm çok ağrlaştm nefesm daralıyor uyuyamıyorm kendmden nefret edyrm bazen 😔
Darkgod Glcnazz10 vlaa geçen kendimi gördüm cam yansimasinda kocama diyomki sen beni sevmende artık 😂 yarım dünya olmuşum oda Tüme ne kaldı zaten dunyamsin diyor 😂 güldük hatta 31+2 olduk 6-7kilo almışım nefes alamıyorum evet yuruyemiyorum bazen çok yoruluyorum ama değer diyorum doğunca hatta diyorum ki zayıflayıp hamile kalacağım tekrardan kendimi böyle teselli ediyorum ne yapım gün içinde fazla harekket de edemmiyorum çünkü cabuk yoruluyorum siz kaç haftliksiiniz
nesrinbaban zeyzey95 91 le hamile kaldım 30 haftaligim 95 kiloyum hamile kalmadanda gobek vardi simdide midemle butunlesdi goren cocugu nereye sakladin diyor😃
zeyzey95 nesrinbaban 🤣🤣 bazen iç karın geniş oluyo zayıfta olsan çıkmıyor genetikmiş biraz annenin çıktıysa senin de çıkarmış genelde bakalım hayırlısı benim nasıl olacak 9 ay nasıl geçecek çok uzun süre ya 🤣
nesrinbaban Darkgod ben ilk zamanlar niye midem cikdi yediklerime dikkat ediyordum ama hala ayni midem ve gobegim ayri ayri hic butunlesmedi😃😃
azveoz Kvlkgzmerhn kız ben de 87 ile hamile kaldım ama göbeğim yoktu hiç ama çabuk çıktı benimde 34 olduk şimdi 😂