Sevgice26 Susu1303 biberonu aventten almadım eczaneden yine emzik gibi yuvarlak olanlardan aldım kızım damaklı emzikte biberonda tutmadı aventin biberonu çok pahalı geliyo bana
Yldrmbytkn 0-6 olarak var bende avent ultra air night olandan aldım çoğu bebek tutuyormuş diye duymuştum inşallah bizimki de tutar 🙏
MzyynSrctn Susu1303 Philips avent 0-6 ultra Air aldım ben canım. 2li satılıyordu tekli de varmı bilmiyorum.
Susu1303 Melisbol ben yukarda 0-3 belirttim ama tekrardan girip bakmadım belki ben yanlis görmüşümdür var degilmi 0-3
Melisbol Susu1303 bende okuduktan sonra bi dusundum😄 paketini attim kaynatip kaldirdim hastane valizine o yuzden tekrar kutusuna bakma sansim olmadi🙈
Tubasim Susu1303 ben kızıma bundan sipariş verdim 💕 0-6 ay trendyoldaki yorumları bi oku istersen canım
Tubasim Susu1303 bi de bu emzik tersten de kullanılabiliyormuş öyle duydum, inşallah doğrudur o da önemli bi ayrıntı
Susu1303 Tubasim aa sizden duyuyorum oyleyse kesinlikle guzel bir ayrıntı, zamani gelince gorucez insallah 🙏🏻