Susu1303 Kızlar aventin emzigini alırken 0-3 mü alıncak yoksa 3-6 6-9 inanin kafam karıştı ilk bebegim cahilligime verin 🙈🤗
minnakfasulyecim Susu1303 0-3 görmedim hiç. Genelde 0-6 aydır, 2 li olduğu için 3 ay kullandıktan sonra diğerine geçiceksiniz onuda bitirdikten ayına göre alıcaksınız
Sevgice26 Susu1303 ben kızıma aldım onu 3. Ayı geçtiksen sonra bi büyük boyunu aldım ama kızım istemedi 2 yaşında ve hala 03 olanı kullanıyo
Susu1303 198723 aynen bu internete ozel indirim gelmisti ama sitede aktiflesmiyo onu yapmaya calisiyorum suan
Sevgice26 Susu1303 biberonu aventten almadım eczaneden yine emzik gibi yuvarlak olanlardan aldım kızım damaklı emzikte biberonda tutmadı aventin biberonu çok pahalı geliyo bana
Susu1303 Melisbol ben yukarda 0-3 belirttim ama tekrardan girip bakmadım belki ben yanlis görmüşümdür var degilmi 0-3