happycokie Melek20 henüz hamile değilim gebelik öncesi istedik ama genetik hastalığınız yoksa test yapılmaz dedi doktor
Melek20 happycokie bilemezsin ki canım yaptırmakta fayda var bazen olsa bile kendini belli etmiyormuş tabi sizin düşünceniz daha önemli🎈
happycokie Cumaserife evet riskli benimki fazla yakın hem halamın hem dayımın oğlu eşim doktora hep soruyoruz fakat testi genetik hastalık varsa yapıyorlarmış iğneden hiç bahsetmedi kan uyuşmazlığımız yok ama evliyiz mutluyuz da fakat çoçuk için elimden geleni yapıp takdiri Allah’a bırakacağım
Glcnazz10 happycokie benim arkadasim amcası ogluyla evlendi 2 kizi oldu biri çok gelismedi ama çok şükür zihinsel ve bedensel engeli yok sadece Allah korusn hic söylemedm ama küçk duruyor yani cüce gbi Allah kmsenn basina vermesn 3 ye hamile kaldi 3 defa düşük yapti 3 de de erkekti dr demis erkek bebek tutmuyor şu an tekrardan hamile kaldı kız olucak yine 29 haftalik boynunda su toplanması var demis dr çok üzülyolar yinede belli olmaz yani mucize olupta sapasaglam dogabilir Allahın takdiri artk rabbim herkese saglklı evlatlar nasip etsn insallah
Pnrbyr happycokie benim annem ve babam kuzenler bi sıkıntı yaşamamışlar çok şükür hepimiz sağlıklıyız da nasibinizde ne varsa doktorunuz haklı kimse bilemez Allah sağlıklı hayırlı bebekler nasip etsin inşallah 🤲🤲
Marmarisdeniz Eşimin kızkardeşi ve kuzeni evli 8 yaşında sağlıklı kızları var. Abisi ve halasının kızıda evli malesef serabrel parsel (yürüyemiyor,konuşamıyor,duymuyor,görmüyor)
minikmevaninannesi happycokie ablam halamın oğluyla evli. 4 çocukları var. Sadece 2. Çocuğunun ayak parmakları 6şar tane. Baska bi sağlik sorunlari yok hamd olsun
Ecebati Maşallah yıl olmuş 2020 ne kadar çok akraba evliliği var hala 🙄 trakyada yaşıyorum burda olsa evlatlıktan reddederlerdi heralde
Akdenizbebisi Benim annem babamla kuzen babamın annesi annemin halası🤷🏻♀️ 5 kardeşiz hiç birimizde hiç bir sıkıntı yok çok şükür 🙏🏻 Biz akrabalar %90 nı akraba evliligi yaptı hiç birinde sorun yok şükür
Akdenizbebisi happycokie babam dayısının kızı ile evli yani 🤭 herkeste olmuyor kaderinde varsa eğer ister akraba olsun ister olmasın hiç farketmiyor 🙏🏻 Rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻
1maviyol Snmdnz işte bu olay %50 lik bi ihtimal yani sıkıntı olup olmaması ama keşke kimse yapmasa akraba evliliği de hiç bi çocuğun hayatıyla oynamasa 😌
Rabia30-Adem happycokie ben doğuluyum genel de bizde akraba evliliği çok oluyor Allah’a şükür hiç birin de bir sorun yok hepsi çok sağlık li. Ama tam tersi olan da var halam da kocasını tarafı da karsli ama akraba değiliz biri digorlu biri kağızmanlı halamın bir oğlu var engelli
Aysegul0308 happycokie benim annemle babam hala- dayı çocuğu . Elhamdülillah sıkıntı yok. Bol dua edin inşallah sağlıklı olur.
Gaazell happycokie Benim baba tarafı hep akraba evliliği birbirlerini alıp verirler. Çoğunun doğan çocuğu sapasağlam ama engelli olanlarda var zihinsel ve bedensel olarak o da zaten anne karnındayken söylüyorlar engelli diye. Allah yardımcınız olsun
Melek20 happycokie ben Fransadayım canım devlette yaptırdık para falan istemediler özelde nasıl olur bilemiyorum 🌹
prensannesi_ happycokie canım ablam yaptı yapmaz olaydı severek evlendiler zorla direterek halamin oğluyla şimdi 4 çocuğu var ikisi normal değil zihnen fiziki bi durumları yok biri 17 yaşında senelerdir okula gidiyor hala a mi b mi bilmiyor digerininde ondan farkı yok
Asafberan01 happycokie benim eltim kayınvalidem in kız kardeşinin kızı yani yegni evet iki tane oğlu var ve çok şükür sagliklilar