Kızlar napıyosunuz :) nasıl gidiyor biz bugün 14+0 olduk çok şükür mide bulantılarım baya hafifledi bazen midem hafif bulansa bile istifra etmediğim günler oluyor :) ama benim folik asitim bitti 3 4 gün önce doktorumda bir daha alma dedi şu an kullanmıyorum kan pıhtılaşması da var sorun olmaz inşallah.. Sizler kullanıyor musunuz ilaçlara devam mı?