37+5 iz normalde stres yapmadan bebişimin geleceği günü bekliyordum ilk defa bugün cok popüler olan bi doktorun hamilelerin corono birisü sebebiyle sadece normal doğum yapmak için 40 41 haftaları beklememesi gerektiğini duyurab bi yazısını okuyana kadar .. ilk defa bugün cok stres oldum . Herşeyi normal ilerleyip sırf virüs sebebiyle erkenden sezaryan olmayı düşünenler varmı ? Hastanelerin durumu ne olacak belli olmaz diyorlar ? :( sizler ne düşünüyorsunuz..