syunver tam 38 olduk bugün 😊 bizim tosun kanala kafayı gömmüş iyice o da beni çok zorluyor ya☹️ nst de sancım çıkmıyor Max 9-10 ama bazen evde adet sancısı gibi giriyo ağlatacak kadar oluyor. Bizim haftaya pazartesi salı ya da carsamba 3 günden birinde sezaryen olacaktı ama beklemeyebilir dedi doktorum. Heran hazirolda bekliyoruz😀 batmalar çok arttı akıntı arttı ağrı arttı çok sıkılmış bizimki galiba😀