DilanDag kadın doğum doktorundan bahsediyosanız benimde o doktorum sıkıntı olmaz dedi vaktin olursa bi ara gösterirsin Dahiliye ye dedi ama ben daha düşük olması gerektiğini bildiğim için hemen gösterdim ve ya bebek düşer bu sonuçla yada zeka geriliği olur dedi çok korktum tabi, daha öncede kimyasal gebelik yaşadım tiroid yüzünden olmuştur dedi dahiliye doktoru, tabiki herkeste aynı olmaya bilir ama tedbirinizi alın tiroidin, önemli bir şey olduğundan eminim hatta sağlık ocağı hemşiresi bana sen bu değerle nasıl hamile kaldın dedi full moral bozma timi anlayacağın