Esila4549 Ftma_izmr acılma yok 3 dk bir gelên sancım vardı gece ama sabah 6 ya dogru butun sancım bitti doktor sezeryan dedı bakalım ne olacak
Ftma_izmr Esila4549 3 dk 1 e düşmüş aslında çok iyi ama açılma olmaması kötü o kadar sancıyla nasıl açılma olmaz şaka gibi ya
Usluglhn Esila4549 benim de oyle olmustu 5 dkka da bir geliyordu gittim 1cm acilma olmustu ama sancilarim devam etmeyince dogum gerçeklesmemisti.
Usluglhn Esila4549 eve gonderdi ebe 😁 1 hafta gecti uzerinden ara ara sanci oluyor o kadar. Nişanım da gelmisti 1 haftadir tık yok
Esila4549 Ftma_izmr hıc acılma olmazsa suni sancı vermek sadece ezıyet 4 cm acılma olması gerek suni sancı verilmesı ıcın ben 24 saat kendj sancımı cektım sadece 1 cm açıldı
Esila4549 Serap0733 Allah razı olsun agrım var eve geldim bû gun ama Elî bos karnı bos bır sekilde kuveze aldılar anne karnında sarılık olmus kan uyuşması yuzunden
SedaveSusam Esila4549 bence doktorun gözetimi altında kal canım tüp bebek birde Allah korusun ne olur ne olmaz