Sağlık ocaklarında labaratuarlar kapanmış kan veremedim. Parmak ucundan baktılar ama o da pek doğru kabul edilmiyomuş kadın doğumcum dedi. Özel hastanede doktorum. O da hel burda ölçelim demedi. Yediklerine her zamn dikkat et şeker hastasıymış gibi davran dedi . Durumlar düzelince anca gidebilirim herlde