[silindi] rose90 ben 7+3 oldum bugün geçen hafta 6+2 ilken kalbini felan duydum o zaman mide bulantım olmuştu hareketlenmeye başlamış o yüzden bulantı olmuş doktorum öyle söyledi şimdilik yediğim şeylerden 1-2 saat sonra tiksiniyorum
Haticee06 rose90 bizde 6+2 yiz 2 gün önce gittiğimde vajinal ultrasonla bebeği gördük ama kalp atışını duyamadık yeni oluştugu söylendi haftaya tekrar gidicem belirti konusunda sorunum yok benim sadece çok fazla uyuma isteğim var
derinsvy rose90 biz bugün 5+4 olduk ben geçen cuma kontrole gittim o gün lekenlemeler başladı kalp atışı göremedim kan sulandirici iciyodum bırak dedi bıraktım ama geçmedi bugünde kalp atışı için gitcez inşallah kötü bişey yoktur
mlsmrtgll rose90 7+1 im bende belirti olarak sadece bek ağrısı ve koku hassasiyeti var çok şükür ki kusmam yok geçen hafta 6+1 i de kalp atışını duyduk çok şükür 🙏🏻❤️ Darısı tüm bekleyenlere inşallah . Virüs korkutuyor beni bize bse olmasa bebeklerimize olur mu düşüncesi ya da eşime aileme bse olur mu korkusu çok kötü 😰 Tedbir alıp dua etmekten başka çaremiz yok gibi. Rabbim hayırlısını versin 🙏🏻🌸
Ozgek [silindi] aa öyle mi oluyormuş bende geçen hafta 6+1de duydum kalp atişini ama midem çok bulandi bu hafta daha iyi nasıl hareket anlıyamadım ?
rose90 Ben henüz hiç doktora gitmedim iki hafta daha beklemeyi düşünüyorum. Hafif midem bulanıyor. Özellikle hayvansal gıdalardan
Rabia95 Bende 5 haftalığım, daha önce bir düşük yaşadım. Şu an hafif mide bulantısı, baş dönmesi yaşadım. Ama göğüs uçlarım çok sert. Kesem göründü çok şükür cumarteside tutundumu diye bakmaya gideceğiz inşallah 🙏🏻👼🏻
Mine_35 Bende vardım ama sanırım boş gebelik olacak bugün doktor keseyi gördü kalp atışını falan duyamadık haftaya tekrar bakcak bakalım bi
[silindi] Mine_35 birşey olmaz bende öyleydim ne kese göründü ne kalbini duymuştuk sonra keseyi gördüler bebeği göremediler düşük tehlikesi gar dediler bende korktum özele gittim ve cok şükür kalbini de duyduk kendini de gördük 0,5 cm le. devletin aletleri eski olduğundan gözükmüyor hiçbirşey canım boş gebelik diye üzme kendini o yüzden
derinsvy Mine_35 kalp atışı için zaten içinde bebek olmasi lazım degilmi canım kalp atışı bakalbilmesi için yoksa direk bebek yok kese var derdi
[silindi] Haticee06 görürsün inşallah devlette kese gözüktü bebek gözükmedi bende senin gibi 6+2ydim hatta düşük tehlikesi bile var dediler korktuk sonra özele gittim bebek te 0,5 cm le gözüktü kalbini de duyduk cok şükür
Mine_35 Haticee06 27 ocak son adet başlangıcı 1 şubat bitiş 7 haftalık olmamız lazımdı ama doktor 6 gün geriden geliyor dedi
Meyvis93 Bizde bugun 5 haftalik olduk, sadece gogus uclarim cok aciyor ve mide yanmam var, haftaya pazartesi ye randevum var insallah gorurum minik kuzumu 😍
Haticee06 Mine_35 geç döllenme olmuş olabilir umutsuzluğa kapılma hemen bende normal ulteasonda sadece kese görünmüştü 1 hafta önce ama iki gün önce yani 6 haftaya girdiğim gün gittiğimde oda görünmedi vajinal ultrasonla gördük bebeğide ama milim bile değil o yüzden kalp atısını dinletemicem yeni oluşuyor dedi
rose90 Kızlar işte ben bu tarz gerilimleri yaşamamak için 8. Haftada gidicem ilk kez bir kadın dogumcu bu şekilde yapmayı önermişti . Aksi halde kese göründü bebek yok kalp atışı henüz yok gibii şeyleri yaşamak istemdim sürekli dua ediyoeun inşallah bebeğim çok sağlık 🥰
Emine9220 Merhaba arkadaşlar bende 6 haftalık hamileyim kasık ağrılarım oluyor siz de olan var mı normal mi bu durum
[silindi] Emine9220 Hamileliğinin ilk 6-8 haftası içerisinde hafif bir ağrı hissedebilirsin. Yumurtan rahme yerleşiyor ya da rahmin büyüyordur. Yani bunlar, ilk büyüme sancıları.
rose90 Emine9220 bende de oluyor canım kasık ağrısı sancilanmalar birde oturduğum yerden hızlı kalkınca batma oluyor ama normal bunlar diye düşünüyorum
Mine_35 [silindi] inşallah öyle olur ben acıbademe gidiyorum ya bir hafta daha beklicem artık doktor çok ümitli konuşmadı ama
[silindi] Mine_35 bence korkma bende öyle oldum sayılır kese varsa hiç sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle