bimuallime ayy benimde 40 olmasina iki gün kaldi stresten uyuyamiyorum zaten halende kusuyorum mahvoldum artık bide herkesin daha doğmadın mi sorulari doktorlarin da her dk başka birsey demeleri bir suyun az diyor bi yok yanlış görmüşüm diyor bi gebelik zehirlenmesi riskin var diyor bi şekerin var diyor allahım sağ salim yavrumu kucağıma almak nasip olur insallah zaten eşimde uzman çavuş izin aldi geldi o gitmeden doğum yapmakda istiyorum henüz bir dogum belirtiside yok hersey karmakarışık resmen