Harika90 Canımmm hiç korkma. Emin ol hayatta son istiyeceğim şey ameliyattı. Ama inanki şu an yanımda olsan duşumu aldım bebeğin gazını aldım😅 dikişime kuru ılık bez koydum ve sadece sızım var. O da elimde değil. Maksimum bi hafta 10 güne kendime tamamen gelirim inşallah. Normal doğum tabi ki daha iyidir. Alttan dikiş hariç. Şu an en azından lavaboya kolaylıkla çıkıyorum. İlk ayağa kalkınca bi umutsuzluk oluyo hep böyle mi kalcam işte geçmez ben yapamam vs ama bi cesaret deyip de üstüne gidince herşey geçiyor. Bir de hastanede çok ağrınız olursa ağrı kesici isteyin. 24saat geçirince dayanılmicak hiç bişey yok