Bebeğin 37 haftalık olmadığı için prematüre sayılıyor olası Bi durumda küveze girebilme ihtimali olduğu için öyle demişlerdir yani illa küveze girecek diye bir şey yok canım 40 haftalık doğurdu benim eltim bebek 1 hafta küvezde kaldı yani ama kuzenim 2800 38 haftalık doğum yaptı turp gibi bebiş yani önemli olan sağlıklı gelmesi bebişin gelmek istiyor işte ne güzel kavuşcaksın 🤗