Kizlar hastaneden geliyorum nstde sancilarim cikti cati muayenesi yapildi ve 2 cm aciklik var dediler ama gittigim hastanede yenidogan unitesi olmadigi icin universite hastanesine yonlendirdiler basina gelen varmi cok korkuyorum dogum ne zaman olur 😥