Berson Herşey sabır bu günlerimize şükür diyorum veren Allah alan Allah aldıysa vardır bir bildiği diyorum. Eşim anlatıyo narkozdan sonra kendime gelesiye kadar tam 1 saat aralıksız ağlamışım yüzüme yikamaya kalktığımda gözlerim o kadar şişti ki o halimi görünce oturdum tekrar ağladım yani bilmiyorum ne yapılır edilir ama elimden gelen tek şey dua etmek. Doktor Ağrı kesici antibiyotik falan verdi onları kullanıyorum karadut pekmezi yiyorum vitamin olsun diye. Ama karın ağrım asla geçmiyo.