hulyafatmadmr Berson yaklaşık on gün sürdü bazı günler yoğundu ve benim iki hafta falan sancım oluyordu gün içinde adet sancısının biraz fazlası gibi bir sancı
Nuriay Berson aksine bende adet zorla geldi ve çok çok az yani normal adetle alakasi olmayan bir kanama yasadim
Berson sdnrkya bu yoğunluk normal sayılıyor sanırım Alışık olmayınca panikliyorum cok canlı kan parçaları tşk edrm geçmiş olsun
burcug15 Bende birşeyi merak ediyorum baş ağrısı- dönmesi ve mide bulantısı normal mi benim çok oluyo birde karın ağrısı dayanacak gibi değil
Berson burcug15 adet dönemlerimde şiddetli ağrı soğuk terleme düşük tansiyon gibi belirtiler hep yaşarım ilk 2 gün
Tuqceee33 7 gün adet kanaması gibi 3 gün leke 10 gün sürdü. Rabbim tez zamanda sağlıklı evlatlar nasip etsin❤️
derindemir Berson 45 gün sürdü aralıksız hemde.artık tansiyonum falan düşüyordu.2 kez farklı doktora gittim acaba bişey mi kaldı diye ama bazı insanlarda bu kadar uzun sürebilşyormuş