meliccccc Bugun transferimin 9.gunu biraz once akintiyla birlikte kan geldi😞😞adet gunum yarin boyle bisey yasayip pozitif sonuc alan varmi kizlar yaa moralim cöktü resmen😞 esim evde onada diyemiyorum. 😞doktoru ariycam simdi😞
Sedatadik meliccccc yat uzan ayaklarının altına yastık koy ya adet oluyosun tada yerleşme kanaması olabilir cok mu yogun geliyo
hayalsu meliccccc doktorunu ara bence benimde 6. Günüm korkuyorum olmaktan bu süre içinde hiç adet ağrısı yaşadın mı peki
Derin_Demir meliccccc canım içini ferah tut. Belki yerleşme kanamasıdır. Yoğun değil pembemsi diyosun. Nolur olumlu düşün
Nehirr88k meliccccc insallah bebislerin sımsiki tutunmuştur canm bnim stres yapma güzel düşün güzel olsun 🤲
meliccccc Nehirr88k Derin_Demir mmylmz Aydanaydn Yaman YagmrK Hayalist sonsuzlukk Dlktpl Nehirr88k Sans-2020 Busracetin DamlaNur29 muciiiizemmm Sedatadik Tedirgin2 Melikegmscskn Sedatadik YagmrK Rabbime cok sukur🥰hamileyim kizlar binlerce kez sukurler olsun🥰yerlesme kanamasiymis minigim korkuttu beni ama sonuc pozitif🥰🥰dua eden moral veren herkesten allah razi olsun kizlarr🥰🥰
Sedatadik meliccccc sen takip et ozaman ama yat dinlen bencr yerleşme kanaması kan vermiyosan bi test yap evde
Melikegmscskn Hemen kötüye yorma canım tutunma kanaması olabilir 🤗 4 haftalık hamileyim aşılama yapılmıştı benimde oldu akıntıyla beraber pembe lekelenmem
meliccccc Melikegmscskn yaa insallah canm 😞ama korkuyorum persembe kan ver dedi doktorumdaa insallah olmam adet
meliccccc Sedatadik Tedirgin2 Sonsuzkez1 hayalsu Derin_Demir muciiiizemmm Melikegmscskn Kan verdm kizlar sonucu bekliyorum😞😞
meliccccc hayalsu aradim canm doktorumu ilaclara devam et persembe kan ver dedi… yasamadim adet sancisi hic😞
muciiiizemmm meliccccc O zmaan tek yapmamız gereken dua🤲🏻🤲🏻 İnşallah seninle kalırlar sıkma canını o yaptığın stres bile etkiler inan elimizden tek gelen dua ❤️
cansel30 hayalsu kullandığın ilaçlar neler.. dinlen kalkma hiç bana doktorum dinlen demişti ilaçları sormamın nedeni içinde tutunmaya yardımcı yada tuttuysa düşmesin diye ilaç var mı diye soruyorum.. yerleşme kanamasına da olabilir hemen panik yapma