Mervenur_kcbs Elifaydogan06 ya inşallah en kıza zaman da duyarsın en güzel sess ama sağlık ocağından da dinleyebiliyormuşsun burda okudum ben ağrım var diyorsun kalp atışlarına bakabilirmyz diyorsun zAten kalp atışı varmış birtek görüntü yokmuş
Elifaydogan06 Mervenur_kcbs onun için özel hastaneye gidecem yada 1-2 hafta gitmeyi düşünmüyorum hastenelere canım bugünde korkarak gittim şansıma ses cihazı arızalıymış bebeğimi gördüm şükür 🙏