Busraao Seda1208 benim suan 12+5 daha girmedim doktorum haftaya çağırdı ama yaptırmayı düşünmüyorum been
Cansummm Zehra34 2 li tarama da hem ölçüm yapılıyor hem kan alınıyor. Benim 11 haftalıkken 2 li taramam da cinsiyetimiz belli olmuştu ama bu her bebek için gerekli olmayabilir elbette.