Siibeell Seda1208 ultrasonla detaylı bakılıyo ondan sonea kan veriyosun benim doktorum 12. Haftada kıza benzettigini söyledi 16. Haftada kesinleşti kız oldugu
Ednrrr Seda1208 12+1 de ikili tarama yaptırdım dr büyük ihtimalle erkek dedi ama kesin demedi ihtimal. Küçük olduğu için tahmin yapıyorlar ama sonradan değişebilir alışmamak lazım😀
UrasEgeninannesi Seda1208 ben 🙋🏻♀️ İkili de ultrasonla ense kalınlığını da bakıyorlar. Perinatoloji doktoru oğlan dedi o gün . Çok şükür iyi çıktı sonuç ❤️🧿🙏🏼
Cansummm Zehra34 olur mu ultrasonda burun kemiği ve ense kalınlığını da ölçüyor doktor sadece kan tahlili yapılmıyor.
Miniginannesiiii1111 Zehra34 nasıl yok doktor 20 dakika boyunca bebeği inceledi sırtı omurgası organları kafası herşeyi ense kalınlığı burun kemiği aklina ne geliyorsa olur mu sadece kan banada orda bakarken dedi erkek olacak gibi görünüyor diye kordon kan akışına kadar inceledi organların vs kalbini
Seda1208 Zehra34 canım ultrasonlada bakacağı için dedim bazen gösteriyormuş kendini çevremde bu şekıld eögrenenler var
Zehra34 Cansummm ama ölçüm diye sormamış ki ikili taramayı sormuş sadece. Bi de zaten 12 haftalıkken belli olmuyor
Prmas61 Ben tam 12 haftalıkken gittim doktorum henüz küçük dedi ikili tarama sonucunu ıkı hafta sonra gidecem o zman cinsiyet öğrenirim herhalde😊😊
Cansummm Zehra34 2 li tarama da hem ölçüm yapılıyor hem kan alınıyor. Benim 11 haftalıkken 2 li taramam da cinsiyetimiz belli olmuştu ama bu her bebek için gerekli olmayabilir elbette.
Miniginannesiiii1111 Seda1208 bana doktor erkek olacak gibi duruyor haberin olsun demişti sonra baya uğraştırdı len falan diye konuşuyordu benim bebekle doktor galiba erkek 😇😇
mikican Dün bende ikili tarama yaptırdım doktor önce baya bir inceliyor ense kalınlığına burun kemiğine falan baktı en son da kesin diyemem ama kız gibi görünüyor bir dahaki gelişine netleştiririz dedi 😍 sağlıklı olsun inşallah 🙏🏻
bortecine ben geçen hafta ikili tarama yaptırırken doktor %70 erkek demişti yani ense kalınlığına bakarken rica edersen bakabilir
Seda1208 Gzmsydr bazen ikili de gösteriyormuş benim görümcem 2.5 aylıkken öğrenmiş erkek olduğunu 🤗 2li tarama da bebek 3 aylık olmuş oluyor 🤗