aysimaaa ayne oyle canım valla horlasınlar ama yanınızda olsunlar benim esim askeri personel 3 ayda bir anca gorusuyoruz keske burda olsaydıda horlasaydı o yanımda oldugunda horluyo ama ben uyandırmaya kıyamıyorum dağda taşta ekmek parasi kazanmak zor yoruluyo yatağında rahat uyusun istiyorum o yuzden kıyamıyorum bitaneme şu an yanlız yatıyorum yatağımızda keşke burda olsaydı neler vermezdim😔