Merveyunus31 Kızlar ben şuan 17. haftamdayım bebegimin hareketlerini hissettiğimi nasıl anlarım? Ilk gebeliğim..ne şekilde oluyor ne gibi hissettiniz ilk zamanlar?
Merveyunus31 hilal_yener anaaa bende ole hissediyorum demekki bebişim ben bağırsak hareketleri sanmistim
Merveyunus31 hilal_yener yerim ya bir an önce tekmelerimi hissetsem diyorum habire elim karnimda ama sadece şuan pit pit :(
Tortilla Damar atıyor gibi oluyor canm karnını acıncada gozukuyor ztn attıgı🥳 bende 18 ncu haftamda hıssettm gecen hafta
Merveyunus31 Tortilla öyle mi canım evet bunu ben gördüm dalgalanir gibi oluyor karnım yatinca doktora sordum bana bagirsak hareketleridir cok erken daha hissetmezsin dedi
Yldrmbytkn Merveyunus31 sabırsızlanma annesi hissedeceksin benim gibi 30uncu haftada biraz dursanda uyusam evladım diye konusmaya başlarsın 😂😂
Tortilla Merveyunus31 yok hıssedılıyor dun aynı yere kac kez pıt pıt vurdu actm karnımı esımde gordu 😁 yatarken uzanırken daha cok hıssedıyorm
Merveyunus31 Mrvm005 bende de oluyor ama ben doktor erken deyince bağırsak hareketleridir diyorum kendi kendime demekki hissediyorum
Merveyunus31 Yaman bende de öyle oluyor ama ah bu doktorlar ya :( bana inanmadı bende hiç keyfini çıkaramadım bağırsak hareketleridir dedim hep
GokAnne Elimi koyduğumda pıt pıt ediyordu sanki sonra bişey kayıyor gibi olmaya başlamıştı, 19. Haftamda hiç dokunmadan ilk kez hissettim şuan 22 deyiz çok şükür daha güçlendi bebeğim 🥰
Merveyunus31 GokAnne yerim ben o ayakları elleri ya ❤ bende tekme yiyeceğim günü bekliyorum 4 gözle 😍😍😂
GokAnne Merveyunus31 canım benim inşallah en kısa zamanda hissedersin insan Saf saf gülmekten alamıyor kendini her hareket ettiğinde 🥰🥰