merve6106 başak tıp merkezinde perşembe günü yaptıracagım inşallah tam 22 haftama girmiş olacagım 🙏🏻🙏🏻 inşallah devlet koronavirüs yüzünden yasak getirmez diş hastanelerine yasak gelmiş erteliyorlar diş işlerini
merve6106 Ayse-gul bende gidecegim devlet yasak koymazsa bebegimi görmek onun saglıgı herşeyden önemli baktırmalıyım ona