Ayseezengin ben normalde devlete gidiyorum.Akay lokman hekim Hastanesi’nde de Selçuk Arslan beye muayeneye gidiyorum.kendisi çok tecrübeli ve çok tatlı bir doktor.yegenimin doktoruydu baya da ismini duymustum çevreden.yaklasik 3 hafta önce gittim baya baktı bebeğime ve ilgilendi sorularımı güzelce cevapladi.simdi 3lu tarama ve ayrıntılı ultrasonumu cektrip yine muayeneye gideceğim.