Nisaakan_35 27+1 I’m bu gün gidip ıkinci dozumu oldum. Babam sağlık müdürlüğünde çalışıyor öyle bir bildiri var mı diye dün aradım sordum olsa biz görürdük sen git aşını ol dedi bana ki kendisi bulaşıcı hastalıklar şubesinde çalışıyor. Şimdi gitmeseydim de iki hafta sonra cok daha kötü olursa durum ve zamanı geçerse ne olacak eldivenimi ve maskemi takip gittim beş dakika sürmedi.