Gazel0606 ben şuan 29 haftamdayim canım ilk tozu 25. Hafta oldum ikinci dozu carsamba günü olacağım nasipse ama pilatese gittiğim ebeye sordum tetanoz aşısı olayım mi diye 32. Hafta kadar olmam gerektiğini söyledi yani 32. Haftaya kadar 2 dozu vurulması gerekiyor anladığım kadarı ile ama sen yine de doktorun ile konuş canım