Zagrozunannesi Canım daha erken bence ben de ılk ogrendıgım zamanlar doktorum 2 binlerin üstüne çıkınca gorebılırız keseyi dedı 2 günde bi kan ver dedi🤗🤗ben de ne gerek var dedim hep kan vermeye 1 2 hafta sonra gıttım çok sukur keseyı de gördük kalbı de dınledık🤗 sana tavsıye sabret daha küçük Allah’ın ıznıyle yakında orda olduğunu gorursunnn❣
Gamzelim14 Canım bende ilk kan aldırdığımda 24 cıkmıştı hcg. O gün öğrenmişdim hamile olduğumu. Doktor ilk randevumu 12 gün sonra verdi. Ozaman tam 5+1 hamileydim ve o gün gördüm keseyi. Diyeceğim o ki, daha cok erken. Biraz sabret 🙂
Essraa Olivia22 yanlız ikiz olmasın normalde ikiye katlayarak gider iki günde bir sende artış çok iyi olmuş☺
FhrySrc Olivia22 beta 1000 ya da 1500ün üzerine çıkınca görünür kese demişti doktor diye hatırlıyorum ben de ilk öğrendiğimde 22’ydi değerim çok korkutmuşlardı beni de kimyasal gebelik olabilir değer düşük demişlerdi ama çok şükür şu an 37haftayı tamamlamak üzereyim,içini ferah tut inş güzel haberi tez zamanda alırsın sen de🤗