Olivia22 Merhaba arkadaşlar. 25 Mart’ta hcg değerim 24.11 çıktı gebelik var denildi. 29 Mart’ta ise 413 çıktı ancak kese gözükmedi. Boş veya kimyasal gebelik olmasından korkuyorum. Bana akıl verebilir misiniz ilk gebeliğim ve endişeliyim
NaimeYilmaz Olivia22 Doktorları dinleyip sabredın derim emın olun erken ogrenen her annede oluyor o korku bende yasadım.
RRR Olivia22 kuzum kese gözükmesi için daha çok zaman var bu degerle gözükmez daha çok küçük beş haftalık olunca gözükür veya gec döllenme ise altıncı haftada gözükebilir hiç endişe etme erken öğrenmenin zararları bunlar bir hafta sabretmek lazım 😍
NaimeYilmaz Olivia22 inşallah ama dedıgım gibi sabredemeyıp erkenden testlerı yapıoruz sonra neden bebıs yok hala dıoruz aslında olması gereken surecı yasıoruz
RRR Olivia22 rica ederim canım aynı şeyi yaşadıgım için seni çok iyi anlıyorum merak etme keseyide görücen insaALLAH 😍
Hmervekara Merhaba korkuya gerek yok daha çok yenisiniz ben 24 martta beta hcg 400 le öğrendim 2 gün sonra 1000 lere yükseldi perşembe günüde kese gözüktü yani 5. Haftadayız 😍 sizde görürsünüz inşallah