Topraginannesi1 Islim123 işte anne iç güdüsü ilk oğlum diyerek sevdim çin takvimi de erkek gösterdi bakalım doğru mu çıkar çıkmaz
Topraginannesi1 04052016mh bende yaptım erkek ama oğlum diyede sevdiğim için biraz yüksek tutuyorum doğru mu acaba diye
Mororkide Topraginannesi1 ben kızımda hıssetmıstım erkek dedıdoktor da hayır kız dıye ıddıalasmıstum kızım oldu bir bebek kaybettım o da erkektı hıssedıyodum ama bu bebegımı hıssetmıyorum cınsıyetını cok dua ettım ama Allahım cınsıyetını hıssettırme dıye ben kız yada erkek olacak dıyıp soyleyınce esım tum sürprızı kacıyo dıyo o yuzden
04052016mh Topraginannesi1 vala ben hamile olduğumu öğrendiğim andan itibaren erkek hissettim ama hep bebeğim diye sevdim doktor kesin erkek dedi yeni yeni oğluşum falan diyorum 😊Çin takvimi,Rus takvimi,nub teorisi hepsi erkek gösteriyordu
Degisken Topraginannesi1 ilk bebek kız çıkıyordu listede kız çıktı . İkinci hamileliğimde erkek çıkıyordu ama kızım olucak