Suulee progestan fitil bnde kullanyrum.
Sadece 5 tane iğne kullandım hafta da bir vurdurdum o da gebeliğimin ikinci ayımda filan iltihap gelmişti eşim doktorumu aramış o da proluton depot 5 tane alın haftada bir vurdursun demiş her ihtimale karşı düşük tehlikesi ve erken doğum riski filan olmasın dye demiş. Çok ağır bi iğne çok şükür o günleri atlattık.