Artemis0 Kubraercan Ben kız gibi hissediyorum. İnşallah gönlünden geçeni sağlıkla kucağına almak nasip olur.
Gzduru [url=https://hizliresim.com/UHn3Wd][img]https://i.hizliresim.com/UHn3Wd.jpg[/img][/url] banada bir tahminde bulunabilir mısınız rica etsem