Ebrulig Zeyha1 doktor söyledi🤷🏻♀️ Sanırım vücudunun paralel oluşundan anladı. Ama tamamen duruşla ilgili
Artemis0 Esmasultam Hislerim aşırı kuvvetli değil ama bu yıl 4′te 4 yaptım. Bir kendi bebeğim için içime bişey doğmadı. Ama seninkini erkek gibi hissettim.
Svcnvebebegi Belemirrr canım hayırlısı olur inşallah. Kız bebek seninki. Benim ultrasyon fotosuyla aynı 🥰🥰🥰
ED1802 Esmasultam canım benim çin takvimi tutmadı herkes kız dedi içimden hep sağlıklı erkek geçiriodum hislerim doğru çıktı burda fotoğraflar attım herkes kız dedi tutmadı
Zeyha1 Svcnvebebegi Ay ilk kız diyen oldunuz hadi insaallah hayırlısı olsun nerden anladiniz acaba merak ettim 😊😊
Svcnvebebegi Zeyha1 canım icime öyle doğdu. Bir de kafa kısmından anladim. Benimde ultrasyon fotoğrafına bakıp herkes erkek dedi. Ama kız olduğunu ögrendim😇😇. Sadece hissettim. Hayırlısı olur insallah 🤲🤲
Svcnvebebegi Esmasultam canım içime öyle doğdu. Bir de kafasindan anladım. Hayırlısı olsun inşallah 🥰🥰
Artemis0 Kubraercan Ben kız gibi hissediyorum. İnşallah gönlünden geçeni sağlıkla kucağına almak nasip olur.