Sema166 çok teşekkür ederim amin inşallah
ilk aylar zaten kanamadan dolayı hastanede yatmıştım sonrasında doktorum evde yatış verdi iki hafta da bi kontrollere gidiyodum kasıklarda ağrı vajinaya baskı oluyodu riskli olduğu için alttan hiç bakmadı doktorum baskılar korkutmuştu biraz bebekler çıkacakmış gibi hissediyodum ve sanırım 25inci haftalarda falan başlamıştı proluton iğneye başlatmıştı doktorum progestan 100lük ağızdan ve 200lük vajinadan olan fitili hamileliğimin ilk ayından beri kullanıyordum