Sdagkhn Mugesen2303 bende geçen hafta 2. Dozu oldum yan etkileri beni çok vurdu başımın agirisi dün geçti daha duvarlara vurmak istiyodum resmen kolumun agrisini falan saymıyorum yani bebeğim 2-3 gün hiç hareket etmedi beni uyutmayan bebekte tık yoktu ama düzeldi simdi yine eskisi gibi çok şükür 🙂
Aybukeb Ben bugün vuruldum ağzım sızım olmadı bebekte hareket ediyor şükür önceki gebeliğimde de 2 doz vurulmuştum 1.5 sene önce bugün 3.sü oldu başka doz için doktorla görüşüp arayacağını söyledi hemşire hanım
Mugesen2303 Aysegulck açıkcası acısına takılı kalmadım hiç tedirginliğim bebeğin uzun zaman harekettini hissetmemis olmam bende katılıyorum yapılması gerekiyorsa yapılmalı
Mugesen2303 tugbats merhaba 20 hafta bitince ilk dozu vuruyorlar sizi sağlık ocağı cağırması lazım benimde haberim yoktu telefonla arayıp bilgi verdiler☺️
Mugesen2303 Mrvfndk zaten ebe söylüyor şişme olursa buz koyabilirsiniz diye şişme olmuyor ama ağrı tapabiliyor☺️
Zeyno_65 Mugesen2303 aslında canim cok tatli değildir ama iğne fobim var çocukluğumdan beri. Fakat öyle olmasına ragmen vurulurken hic hissetmedim. 1 saat sonra kolum ağrımaya başladı. O ilk gün gece yatana kadar baya ağrıdı ertesi 2 gün hafiflemis şekilde devam etti. Bazı kişiler ilk dozda ağrı hissediyormus bazıları da 2. Dozda.
nur-kara Mugesen2303 canım ben hemşireyim. İlk doz hatırlatma dozudur vücud 2. Dozu alınca tetenoz oldugunu anlar. Ben dahil ikinci dozda cok kötü oldum günlerce kolumu zor kullandım. İki gün yatmıştım sadece Normal yani
Mugesen2303 nur-kara dediğiniz gibi ilkinde hiç ağrım olmadı 2. De oldu ama benim endişem bebeğimin hareketleri yok denilecek kadar az olduğundan dı ☺️Ama artık 4. Gün hareketliyiz
AyaYlmazYldrm Mugesen2303 burda okuyorum.inan sasiriyorum hanileyken 2 doz dogumdan snrada 1 tane oldum kolum bnimde agirdi az bisey o an gttim ise calistim o kolla bebegimde de bir fark yoktu cunku tetanoz asisinin bebegi etkiledigubi bilmiyodum bnce suan hissetyiklern tamamen psikolojik canim
Mugesen2303 AyaYlmazYldrm psikolojik olduğunu kendi açımdan düşünmüyorum çünkü bununla ilgili hiçbir yazı yada sohbet konusu geçmemisti kendimi ona inandırmak adına ben asıdan sonraki 3 gün hissetmediğim için hareketleri sormak istedim yaptıranlara çoğundada aynı durum söz konusu olmus 🤷🏻♀️☺️