Sevgili anneler merhaba,29 +2 de geçen Cuma günü tetanoz aşımın 2. Dozunu oldum eve geldim ilk dozda hiç ağrım olmalıstı 2. Dozda kolum ağrıyor hafifte halsizliğim oldu aşıyla alakalımı bilmiyorum tabi ki🤷🏻♀️
sorum şu aşıdan sonraki günler bebeğimin hareketlerinin çok az ve belli belirsin tatlı falan yersem olduğunu fark ettim bugünde dahil buna sizde de böyle bi durum oldumu ?