Caglaasya tahmin ettiğim gibi dünkü kontrolde doktor bebeğin dönmediğini söyledi. ama 38-39 haftalarında bile olabilirmiş. zaten zaman geçtikçe dediğim gibi bu dönmesi hissedilirmiş. ama elden gelen bir şey yok. benim bi arkadaşımın bebeği de doğumdan bir iki hafta önce dönmüştü, normal doğum olur dedi doktoru.sonrasında sancılandı hastaneye gitti, bebek yine ters pozisyon almış. mecbur sezeryan oldu. hakkımızda en hayırlısı ne ise öyle olsun diyorum..🙏