Sohrett Hatice_ceylan Hatice_ceylan Yürüyüş senin açından iyi oluyor ben hergün 1 saat yürüyüş yapıyorum. 36 haftalık hamileyim ve doktorum özellikle yürüyüş ve egzersiz önerdi hem pelvis kaslarını etkiliyor hemde ağrılarımı hafifletiyor. Hamileyken insan kendini çok ağır hissediyor sürekli yatmak otutmak istiyor ama emin ol ne kadar hareket edersen kendini okadar iyi hissediyorsun
Hatice_ceylan Sohrett bu ay ben evde cok hareketlıyım ın cık ın cık baya hareket edıyorum utudur camasırdır helede hamılelıkte bı temızlık seysı sardı benı sureklı temızlık yapıyorum . Insallh okadar yoruluyorum bı fatdası olur
Hatice_ceylan bskulku ay ınsallh saglıcakla alalım bebeklerımızj kucagmıza . Hanı benlık sorun yok bı ıkı gun agrısını cekerım ama . Bebegım dogarken zorluk ceksın ıstemıyorum bebegım ıvın onun ıcın endıselenıyorum . Yoksa sezeryanda olurum hıc problem deyıl