Nursimali tamamen geçtiğini söyleyemem. Doktor tedavisi gördüm uzunca bir süre. Sonra her şeyi doktordan beklediğimi ve bu yüzden iyileşemediğimi farkettim. Her atakta hastalığımı kabullendim. Bende bir şey olmadığına, her şeyin psikolojik olduğuna inanmaya çalıştım. Araştırmalar yaptım, atak geçirenlerin yorumlarını okudum. Tabii her şeyin psikolojik olduğunu anlamak için sürekli doktorlara da gittim. Kalp, göğüs, beyin hepsine gittim ve her şeyim temiz çıkıyordu. Atak geçirdiğimde hep acile giderdim, kendimi zorlayıp gitmemeye başladım. Aklımı hep meşgul tutmaya, zihnimi kontrol etmeye çalıştım. Başarılı olduğumu da düşünüyorum. Tamamen geçmedi ama artık ataklar beni eskisi gibi etkilemiyor, çok daha çabuk atlatıyorum. Atakların sıklığı da azaldı. Öncelikle kontrollerinizi yaptırınız. Doktorlarınız size psikolojik dediyse eğer bunu kabullenin. Hayır bende başka bir şey var, bulamıyorlar diye düşünmeyin. Bir yeriniz ağrıdığında googledan araştırmayın kesinlikle. Panik atak, beynin yanlış zamanda alarm vermesidir. Bizim saatimiz bozuldu o yüzden olur olmadık yerlerde alarm çalıyor öyle düşünün. Moralinizi yüksek tutun ve her şeyin beyninizde bittiğini unutmayın. Bilinçaltınıza ne mesaj verirseniz ona inanır.