Usluglhn ben de hiç anlamadım. Benim de karnım eskisi kadar yukarda değil, net farkındayım. Çünkü önceden kaburgamda çok baskı olurdu. Şimdi o baskıyı kasıklarda hissediyorum. Fotoğraflarda da belli oluyor daha aşağıda. Ama annem daha düşmemiş diyor mesela.