Gozde_32 maalesef ben de aynıyım. 39+2 olduk ama karnım yukarıda, herhangi bir belirtim yok. Kendimi psikolojik olarak normal doğuma hazırlamıştım ama bu gidişatla ne olacak hiç bilmiyorum. Düşündükçe kendimi stres yapıyorum ki bu hiç iyi bir şey değil 🤷🏼♀️ öyle işte hamiş arkadaşım biz de böyleyiz ☺️