Ozgeesin gelişimi iyi olduğu için mi erkene aldılar daha önceleri doğum tarihiniz ne zaman olarak tahmin ediliyordu. Bende yarın 31 haftalık olacağım ve doğum tarihi olarak 19. 20 mayıs diyordu doktorum acaba erkene mi alınır benim de merak ettim açıkçası cevaplarsanız çok sevinirim.