Papatyakalplikadin Betulbekil dalinin içinde çok fazla kimyasal madde varmış çoğu almıyor o yüzden kokusuna bende hastayım ama o sebepten almadım, içeriği temiz doğal olan mustela, bübschen, sebamed
Papatyakalplikadin MomE O kadar araştırdım ilk defa senden duydum 😁 yakıyorsa kullanmayız napalım aldım ben artık, sebamed çok kötü kokuyor ben ondan vazgeçmiştim ama bübchen mi ne var ya o güzel bence
Sedalya Papatyakalplikadin ben oglumda kizimda da bubchen kullandim gayet memnundum simdi yine kizima aldim set olarak
Melihaaa Ben sebamed pişik kremini kesinlikle tavsiye etmiyorum kızımın pişiğini hiç geçirmedi ve şampuanlarda bidaja alcak olsam mustela alırdım
Melihaaa Papatyakalplikadin o da çok kalın krem Arko gibi bize o da yaramadı ben sıvıyağ kullanıyorum