Duyguali 5. Ayıma kadar agizdan aldim. Sonrasında baska bir doktora gittiğimde progestanbın agizdna tamamiyle bir faydası olmadını karaciğerin ilaci süzdünü ogrendim tabi umursamadım. Sonra rahim agzi kısalması var dedi doktor ve kesınlıkle vajınden al dedi. Keske en bastan alsaydım dedim cok şükür şimdi ögrendim vajınden koyuyorum sende öyle yap. Koy uzan bir saat :)