4 gündür aşırı bel ağrım ve kalçam çok ağrıyordu bugün öğlene doğru idrar gibi kanamam geldi hemen hastaneye gittik doktorum düşük tehliken var dedi 😔 Progestan 200ml yumuşak kapsül verdi vajinadan alıncak diye yazılmış ama reçetede ağızdan yazmış acaba kullanan varsa nasıl kullandığına dair bilgisi olan var mı?