Hmsregmze meliccccc hayırlısı olsun canım bende ikinci tedavıyle gebe kaldım 24 haftalıgım suan cok sukur cok iyi anlıyorum seni suan ki heyecanını 😍
DamlaNur29 meliccccc yerleşirken bel ve sırt agrım cok oldu 2 3 gün sırt üstü yatamadım bunlarda vardı belirti arasında 💙
meliccccc DamlaNur29 canm bide sey sorucam benim test gunum 20 si adet gunum 18 i kullandigim ignelerden dolayimi adet olmam yoksa tutunursami olmam sadece
DamlaNur29 meliccccc valla canım adet olmadığım için bilemiyorum o dediğini ben bebek kondu 12.günü test yaptım tamda adet günüme denk geliyordu ve cıktı yani
DamlaNur29 meliccccc benim mesela lekelenmem oldu 2 gün sürdü testi yaptım 2 3 gün sonra yerleşme lekesiydi galiba