Ayy gun gectikce heyecanim artiyo kizlar yaaa🤭 bugun trasnferimin 7.gunu 5 gun kaldi kan vermeme💃💃ama ben hem korkuyorum hem merak ediyorum miniklerim tutundumu diyee👼👼(insallah tutunmuslardir.. tek duam)trasnferin 5.gunu idrar testi yaptim ve cok silik t cizgisi vardi tabi ben belkinigne etkisidir diye cope attim🤭🤭 tabi testleri az stoklamisim baska yapamadim test esimde aldirmiyooo😂😂 belirti olarak ilk 5 gun kasiklarda batma agrisi yasadim vee adet sancisi gibi hafif sanci oldu, son iki gunde birden bas donmesi oluyo bide goguslerim aciyo insallah dogru belirtilerdir🐣 ayyy kisacasi cok heyecanliyimmm yaaaa😂😂 dua edin kizceler annisler 😍bizde anne baba olalim bebislerim biz burdayiz desinler allahin izniyle🥰🥰🥰