Bende 34+5'im. 32.haftalıkken yoğun tempoda çalışıyorum diye izne ayrıldım. Evdeyken zaman daha hızlı geçiyor bana. Geceleri uyuyamadığım için sabahları geç kalkıyorum çünkü. Sonra ev işi, hazırlık vs derken geçiyor günler valla. 😬 Benimki yan yatış pozisyonunda ve kaburgam, sırtım çok ağrıyor bu yüzden. Dediğin gibi bir an önce doğsunda evime getireyim istiyorum bende ama sağlıkla gelsin tabi en önemlisi o.