34+3 uz iş yeride izin verince son iki haftayı evde geçireceğim çok iyi oldu benim için çünkü cok ağırlaşmıştim, vajinama çok baskı yapiyo bebek doğum pozisyonunda bazen başıyla ittirdigini hissediyorum , Allah yardım etsin son haftalarimiz sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🙏